aryanie's FotoPage

By: MELATI DESA

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 25-Sep-2007 09:21 Email | Share | | Bookmark
Telahpun kita meterai ikatan suci

 
 
 
View all 30 photos...


Wednesday, 28-Mar-2007 02:36 Email | Share | | Bookmark
Peaceful..Angry..??

peaceful
angry
Pagi tadi aku buat test ni how peaceful are you..
Inilah resultnya..Pelik tapi benar..aku jawab soklan dengan sejujurnya..
Resultnya aku seorang yg peaceful?
Kenapa selama ini aku rasa aku macam tak tenang jerk..
Perjalanan hidup aku ada bermacam jenis onak dan duri..
Dan aku kena bahagiakan hidup aku dengan cara aku sendiri tanpa melibatkan orang lain
Supaya mereka bahagia melihat aku bahagia..
Hemm.. mungkin berkat pegangan hidup aku..JANGAN BERPUTUS ASA..

Teruskan melangkah sehingga aku boleh berlari..

You Are 71% Peaceful

You are a very peaceful person. All is good in your world, no matter what's going on.
Occasionally you let your problems get to you, but you generally remain upbeat.
Your inner strength is inspirational - much more so than you may realize.


Hemm ini pun pelik..
Aku selalu marah-marah tapi end up 47% jer kemarahan aku..
Rupanya aku nih tak lah pemarah sangat no wonder orang asik nak kenakan aku jerk..

***You Are 47% Angry***


Generally, you are not an angry person.
But you're easily frustrated and enraged. You have one heck of a temper.
And because of your anger, you tend to feel resentful and even spiteful.
You already know how to quell your anger. You just need to do it more often.


How Angry Are You?
http://www.blogthings.com/howangryareyouquiz/




Tuesday, 27-Mar-2007 06:54 Email | Share | | Bookmark
Aku tetap aku...

Aku tetap akan pertahankan apa yang aku pegang selama ini..
Percayalah aku bukan perempuan yang lemah
Pengertian hidup menuntut banyak pengorbanan

Your Five Factor Personality Profile

Extroversion:

You have medium extroversion.
You're not the life of the party, but you do show up for the party.
Sometimes you are full of energy and open to new social experiences.
But you also need to hibernate and enjoy your "down time."

Conscientiousness:

You have high conscientiousness.
Intelligent and reliable, you tend to succeed in life.
Most things in your life are organized and planned well.
But you borderline on being a total perfectionist.

Agreeableness:

You have medium agreeableness.
You're generally a friendly and trusting person.
But you also have a healthy dose of cynicism.
You get along well with others, as long as they play fair.

Neuroticism:

You have medium neuroticism.
You're generally cool and collected, but sometimes you do panic.
Little worries or problems can consume you, draining your energy.
Your life is pretty smooth, but there's a few emotional bumps you'd like to get rid of.

Openness to experience:

Your openness to new experiences is medium.
You are generally broad minded when it come to new things.
But if something crosses a moral line, there's no way you'll approve of it.
You are suspicious of anything too wacky, though you do still consider creativity a virtue.



Thursday, 22-Mar-2007 05:03 Email | Share | | Bookmark
BERLARI DAN TERUS BERLARI

Sememangnyakah aku ditakdirkan begini? Kenapa ? Aku juga ingin menikmati keindahan alam tanpa rasa didada..tetapi aku..segalanya terasa hambar dan menyakitkan..

Duhai hati janganlah dikau meratapi nasib..Bangunlah....kita berjalan dan terus berlari kerana hanya kita yang mampu mengubahnya tiada lain...janganlah terlalu mengikut perasaan..

Tetapi sampai bila? akan tiba masanya... Bila ? Allah time is the best.....

Kembali ke jalan yang benar....

Aku tak mengikut jalan yang benarkah selama ini? mungkin ada yang disedari atau tidak ianya berlaku di luar jangkaan manusia...sangka kita ini adalah bala tetapi rahsia allah siapa jua yang tahu dugaan yang di tetapkan mungkin kenikmatan untuk kita dihari kemudian..

Hemmm bernafas panjang pun tiada gunanya kalau nyawa tinggal dihujung tanduk..menantikan masa kejatuhan..Biarlah apa pun yang terjadi engkau berikan aku kekuatan sepertimana dugaan itu...

Berikanlah aku ruang untuk bernafas sendiri..berikanlah aku peluang untuk menikmati kehidupan bersama yang tersayang berikanlah aku peluang untuk berbahagia dengannya,,,kerana aku adalah bahagianya...bagaimana aku mampu memberikan kebahagiaan sekiranya hati ini telah lama suram dek panahan mentari yang tak kunjung padam...

Pandangan mereka buruk belaka terhadap ku..pandangan berbaur sinis dan sindiran..tetap jua aku terima..walau walang di hati,,,tapi apa dayaku menghalang...

Ketahuilah aku jua ingin hidup seperti kalian..Aku jua punya rasa dan perasaan...tetapi apa dayaku jika ini takdirku..telah pun aku kerahkan keringat,,telah pun aku perahkan otak berusaha dan terus melangkah supaya aku dapat berlari kencang dengan kalian...apa dayaku usaha aku masih belum menyamai kalian..

Pintaku hanya satu bukan simpati bukan menagih kasih bukan jua bantuan yang aku perlukan adalah pengertian...Janganlah aku di umpat keji ..kerana hati ini manusia biasa..takkan selamanya dapat menahan rasa didada mungkin tanpa disedara akan ada dendam dihati..sampai masanya aku aku terus melangkah pergi tanpa menoleh kebelakang lagi..

Aku masih belum bertekad dan jangan sampai aku bertekad kerana sampai masanya aku tak akan peduli dengan kalian...



Wednesday, 14-Mar-2007 09:44 Email | Share | | Bookmark
KERESAHAN INI MASIH BERTAMU



Seems like it was yesterday when I saw your face
You told me how proud you were but I walked away
If only I knew what I know today

I would hold you in my arms
I would take the pain away
Thank you for all you've done
Forgive all your mistakes
There's nothing I wouldn't do
To hear your voice again
Sometimes I want to call you but I know you won't be there

I'm sorry for blaming you for everything I just couldn't do
And I've hurt myself by hurting you
Someday I feel broke inside but I won't admit
Sometimes I just want to hide 'cause it's you I miss
You know it's so hard to say goodbye when it comes to this

Would you tell me I was wrong?
Would you help me understand?
Are you looking down upon me?
Are you proud of who I am?
There's nothing I want to do
To have just one more chance
To look into your eyes and see you looking back

I'm sorry for blaming you for everything I just couldn't do
And I've hurt myself
If I had just one more day, I would tell you how much that
I've missed you since you've been away

Oh, it's dangerous
It's so I'm afraid to try to turn back time

I'm sorry for blaming you for everything I just couldn't do
And I've hurt myself

By hurting you



[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net